AhlulBayt News Agency

source : Parstoday
Saturday

30 April 2022

4:05:50 AM
1253151

Imam Khamenei's speech on Al-Quds Day, 2022 in HEBREW

Supreme Leader of the Islamic Revolution Ayatollah Seyyed Ali Khamenei has started delivering a televised speech in commemoration of the International Quds Day. The following is the text of the speech delivered on April 29, 2022 by Imam Khamenei, the Leader of the Islamic Revolution, on the occasion of Quds Day in Hebrew.

AhlulBayt News Agency - ABNA:

מנהיג המהפכה אייתאללה סייד עלי חמנאי נאם לרגל יום עיר הקודש 2022 שיבח את המבצעים הפלסטינים האחרונים והבהיר כי העם הפלסטיני הראה תעוזה יותר מבעבר ועמד בפי העושק וגם בעתיד יעמוד איתן. המנהיג הוסיף כי הצעירים הפלסטינים שהקריבו את עצמם במבצעים הפכו למגן פלסטין וזה מבשר עתיד שונה לגמרי.

מנהיג המהפכה אייתאללה סייד עלי חמנאי נאם לרגל יום עיר הקודש 2022 שיבח את המבצעים הפלסטינים האחרונים והבהיר כי העם הפלסטיני הראה תעוזה יותר מבעבר ועמד בפי העושק וגם בעתיד יעמוד איתן. המנהיג הוסיף כי הצעירים הפלסטינים שהקריבו את עצמם במבצעים הפכו למגן פלסטין וזה מבשר עתיד שונה לגמרי.

המנהיג התחיל את הנאום שלו בשפה הפרסית והבהיר :

- שלום לעם הגדול האיראני שייצר היום סיפור גבורה ושלום לאימם המנוח (אייתאללה חומייני) שיזם וייסד את היום הזה כיוזמה לכל הדורות הבאים.

- אלה שמגנים על פלסטין בגופם מקבלים רוח גבית מההפגנות של האומה המוסלמית וזה יוביל לכך שהם ישיגו מסקנות חשובות.

- היום באמת הנוכחות של העם האיראני בכל מקום במדינה היתה סיפור גבורה ועוצמה והציבור התחיל את התהלוכת שלו בכוח. התנועה הגדולה הזאת, היתה עבודה גדולה ותניב פירות גדולים. משום שהנוכחות שלכם בזירה הפוליטית והציבורית היא התמיכה האמיתית בעיר הקודש.

- משום שאלה שמגנים על עיר הקודש ומסגד אל אקצא (הקיבלה :הכיוון הראשון לתפילה של המוסלמים) מקבלים רוח גבית מהתנועה של העם האיראני והכוח שלהם יגבר. בעזרת השם התנועה הפלסטינית והמאבק הגדול שלהם יניבו תוצאות גדולות ומבורכות בקרוב.

אחר כך המשיך מנהיג המהפכה את הנאום שלו בשפה הערבית שתרגומו המלא כְּדִלְקַמָּן:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّد الخلق وأشرف البریة سیّدنا محمّد المصطفى خاتم المرسلین و على آله الطّاهرین وصحبه المنتجبین ومن تبعهم بإحسان إلى یوم الدین.  

- שלום לכל האחים והאחיות המוסלמים בכל העולם! שלום לצעירים של העולם המוסלמי! שלום לצעירים האמיצים והקנאים הפלסטינים וכל הציבור הפלסטיני. עוד פעם חוזרת היום עיר הקודש. עיר הקודש קוראת לכל המוסלמים בעולם.

 - האמת היא שכל עוד הישות הציונית הכובשת והפושעת שולטת בקודס, צריך לראות בכל הימים של שנה, ימי עיר הקודש. עיר הקודש היא לב פלסטין, וכל המדינה הכבושה, מנהר עד לים, היא המשך לעיר הקודש. העם הפלסטיני הראה בכל יום שהוא עומד בעוצמה מול העושק ויעמוד כך גם בעתיד. הצעירים שמבצעים מבצעים תוך שהם מקריבים את עצמם, הופכים למגן של פלסטין, והמבצעים שלהם מבשרים בעתיד שונה לגמרי.  

- יום עיר הקודש של השנה חל בזמן שכל ההתפתחויות מבשרות על התהוות משוואה חדשה בנוגע להווה והעתיד של פלסטין. היום את "הצבא הבלתי מנוצח" של הציונים, תפס את מקומו "הרצון הבלתי מנוצח" של פלסטין וכל האזור במערב אסיה. היום הצבא הפושע של הישות הציונית נאלץ לעזוב מהגישה ההתקפית ולעבור לגישה ההגנתית.

- היום בזירה המדינית, התומכת העיקרית של ישראל, קרי ארה"ב, נחלה תבוסות רצופות: כישלון במלחמה באפגניסטן, כישלון במדיניות הלחץ המירבי על איראן האסלאמית, כישלון באסיה, כישלון בשליטה על הכלכלה העולמית, כישלון בניהול עניינים פנימיים, והופעת פער עמוק בשלטון אמריקני.

- הישות הציונית, הן בזירה הפוליטית והן בתחום הצבאי, נתקלה בבוץ גדול של בעיות. הפושע והתלין לשעבר שעמד בראש הישות (בנימין נתניהו) הושלח לפח האשפה בעקבות מלחמת סיף אל קודש (במאי 2021) והפושע והתלין הנוכחי ממתין בכל שעה לחרב חד של מבצע גבורה נוסף. 

- האיתנות במחנה ג'נין, הובילה להשתגעות הישות הציונית. זאת בעוד שעשרים שנים לפני, בתגובה להריגתם של כמה ציונים בנהריה, הישות הציונית טבחה במאתים אזרחים במחנה ג'נין מתוך שאיפה לחסל את בעית ג'נין לנצח!

- הנתונים אומרים כי כ-70 אחוז של הפלסטינים בשטחי 48 ו 67 ומחנות הפליטים בחוץ, מעודדים את המנהיגים הפלסטינים ליזום מבצע צבאי נגד הישות הכובשת. זו תופעה חשובה. משום שמלמדת על התכוננות מושלמת אצל הפלסטינים להתמודד עם הישות הכובשת והמשמעות, היא שהארגונים הלוחמים יכולים לצאת לפעולה בידיים פתוחות בכל עת.  

- המאבק של העם הפלסטיני בגזרה הצפונית והדרומית של שטחי 48, ובו בזמן ההפגנות ההמוניות בירדן ובמזרח עיר הקודש, ההגנה ההרואית של הצעירים הפלסטינים במסגד אל-אקצה ותמרונים צבאיים בעזה, מצביעים על כך שפלסטינה כולה הפכה לזירת ההתקוממות והעם הפלסטיני כולו מאוחד בנוגע להמשך המאבק.

- אירועים אלו, ומה שהזירה הפלסטינית ידעה בשנים האחרונות, ניפצו את התוכניות להגיע להסדרים עם האויב הציוני הרי לא ניתן ליישם כל תוכנית בנוגע לפלסטין תוך התעלמות מהבעלים האמיתיים של פלסטין והשאיפות שלהם. משמעותו, התנפצות כל ההסכמים הקודמים כולל אוסלו, פתרון שתי המדינות, עסקת המאה או הנורמליזציה המשפילה האחרונה.

- הישות הציונית, נכון שכבר איבדה את כוחה, אבל ממשיכה לבצע פשעים, משתמשת בנשק נגד המדוכאים, רוצחת את הנשים, הילדים הזקנים והצעירים חסרי ההגנה, מבצעת מעצרים, מבצעת עינויים, הורסת בתים ומחריבה חוות ורכוש. עם זאת, המתיימרים השקרנים בנוגע לזכויות האדם באירופה ובארה"ב שעושים רעש גדול בנוגע לאוקראינה, ממלאים את הפה מים כאשר מדובר בפשעים הציונים בפלסטינה. הם לא רק לא תומכים במדוכאים אלא תומכים בזאב הטורף.

- זהו שיעור גדול. משמעותו, בסוגיות של העולם האסלמי, במיוחד בסוגיה הפלסטינית, אי אפשר לסמוך על הכוחות הגזעניים והעוינים, ואסור לסמוך עליהם. רק בכוח ההתקוממות שמקבלת השראה מהוראות הקוראן האדיר והאסלאם המכובד, ניתן לטפל בבעיות של העולם האיסלמי ובראשן השאלה הפלסטינית.  

- התגבשות ההתקוממות במערב אסיה, בעשורים האחרונים היא תופעה מבורכת ביותר באזור שנתנה פירות גדולים. זה היה מנגנון ההתקוממות שהוביל לגירוש הציונים מהחלקים הכבושים של לבנון, זה היה מנגנון ההתקוממות שהוציא את עיראק מהשיניים של ארה"ב, וניצל את עיראק מהרשע של דאעש, זה מנגנון ההתקוממות שסייע ללוחמים בסוריה לעמוד בפני מזימות ארה"ב.

- זה הוא מנגנון ההתקוממות שהתמודד עם הטרור הבינלאומי, בתימן הוא מסייע להתקוממות של הציבור בתימן לעמוד מול המלחמה הכפויה, זה מנגנון ההתקוממות שמציב אתגר מול הנוכחות של הכובשים הציונים בפלסטין ובעזרת השם יכריע אותה. זה הוא מנגנון ההתקוממות שמבליט יום יום את השאלה של עיר הקודש ואת השאלה הפלסטינית בדעת הקהל העולמית.

- אתם הציבור הפלסטיני, אתם הצעירים המתמסרים בגדה המערבית ובשטחי 48, אתם הלוחמים במחנה ג'נין, אתם לוחמי קודס ועזה, ואתם תושבי מחנות הפלסטינים מחוץ לפלסטין, אתם מהווים חלק חשוב ומוביל של מנגנון ההתקוממות.

- שלום עליכם! תחזיקו מעמד ותדעו ש "האלוהים יגן על אלה שהאמינו" ו"אם תעמדו זה טוב לעומדים" ו"אם תעמדו ותהיו יראי השם זה דבר חשוב מאוד" ו"שלום עליכם משום שעמדתם ומוכנים לכם חיים טובים בעולם הבא". (פסוקים מהקוראן)

- הרפובליקה האסלאמית תומכת בחזית ההתקוממות ועומדת לצדה, היא תומכת בהתקוממות בפלסטין. זו תמיד היתה הסיסמה שלנו ועשינו מה שאמרנו ומתעקשים עליו. אנחנו מגנים את המעשה הבוגדני של "נירמול" אנחנו מגנים את מדיניות ההפתייסות והנירמול.  

- חלק ממדינות ערביות המליצו לארה"ב שתמהר בטיפול בשאלה הפלסטינית, אם הכוונה שלהן היא שארה"ב תסיר כל מכשול מפני התבססות הישות הציונית לפני שתעזוב את האיזור, אז הן ביצעו בגידה בעולם הערבי והביאו לו אות קלון ויותר מזה, הן הציגו תמימות ולא ידעו שצולע לא יכול לסייע לצולע אחר.

- בסוף, שלום לחללים הפלסטינים, אני מצדיע למשפחות האיתנות שלהם, שלום לאסירים הפלסטינים שעומדים ברצון עז, לוחץ את ידיהם של פלוגות ההתקוממות הפלסטינית שנושאות חלק גדול של אחריות על כתפיהן. אני קורא לעולם המוסלמי ובמיוחד לצעירים, לשחק תפקיד בזירה הזו, זירת הכבוד והעוצמה.

وآخر دعوانا أن الحمدُ لله ربّ العالمین؛
  
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته.

.....................
101