AhlulBayt News Agency

source : Parstoday
Thursday

30 July 2020

4:04:36 AM
1059003

Message of Imam Khamenei on 2020 Hajj pilgrimage, in HEBREW

Message of Imam Khamenei on 2020 Hajj pilgrimage, in HEBREW

נהיג המהפכה האסלאמית סייד עלי חמנאי הוציא מסר מיוחד לרגל מועד עלייה לרגל "חג'" ובו הזהיר את חלק מהמדינות האסלאמיות שמקשרות קשרים חשאיים עם ישראל ומשלימות עם קיומה וקבע כי ההשלכות המרות של הצעדים מצפים להן.

מנהיג המפכה אייתאללה חמנאי הדגיש את המשך התמיכה של הרפובליקה האסלאמית בעם הפלסטיני ובעם התימני והבהיר כי "תמיכה בפלסטינים וסולידריות עם העם התימני וכל המוסלמים המדוכאים היא הדאגה שלנו ונמשיך בזה לעד".

המנהיג התייחס לתוכנית ההפחדה של ארה"ב כלפי הרפובליקה האסלאמית והבטיח שהיא לא יכולה למנוע את התקדמות העם האיראני בעזרת אמצעים כאלה. 

מנהיג המכפה פנה למדינות אסלאמיות שמקיימות קשרים חשאיים עם ישראל והזהיר אותם מהשלכות הרות אסון של הצעד. הוא קבע "יש לנו חובה לתת עצה לחלק מהמדינות האסלאמיות. יש פוליטיקאים שבמקום לסמוך על האחים המוסלמים שלהם, מחפשים מקלט בחיקו של האוייב וכדי להשמור על האינטרסים האישיים שלהם לכמה ימים בעולם הזה מעדיפים להשלים עם ההשפלה והעוול של האויב ועושים מחירת חיסול לכל כבוד ועמצאות של העם שלהם, הפוליטיקאים כאלה שמשלימים עם קיומו של הישות הציונית הכובשת והמדכאת ומקשרים עמה קשרים חשאיים כפומביים, צריכים להיזהר מהשלכות המרות וקשות של ההתנהגות הזו". 

בהתייחס לנוכחות אמריקנית במערב אסיה (המזה"ת) הבהיר המנהיג כי"הנוכחות האמירקנית באיזור מערב אסיה מזיקה לכל העמים באיזור ומביאה לאי ביטחון וחורבן ופיגור של המדינות".

מנהיג המפכה תמך בהפגנות האנטי גזעניות של השחורים בארה"ב וקבע כי "בנוגע למאורעים האחרונים בארה"ב ובנושא התנועה האנטי גזענית שם, העמדה שלנו היא תמיכה בעם וגינוי התנהגות האחזרית של הממשלה הגזענית שם".